Beleving deelname programma van Boer tot Bord

SAMEN WERKEN! aan onderscheidend vermogen met als doel de consument te informeren en te voorzien van (H)eerlijk vlees  Hieronder leest u de reactie en ervaring vanuit Team Slagerij Antens: Beste klanten en toekomstige klanten. Wij het team van Slagerij Antens zijn maandagavond 10 april naar Dodewaard gereden. De reden: een voorlichtingsavond over waar ons vlees… Lees verder

Kennisoverdracht in de Belevingsruimte

In onze sfeervolle Belevingsruimte willen wij alle betrokken partijen en schakels uit de vleesketen, van producent tot consument, in groepen bijeenbrengen voor het delen en beleven van: ♥ Passie, Specialisme, Kennis, Genieten, Communicatie, Motivatie, Inzet, Betrokkenheid, Trots en Toekomst ♥ Een belangrijk punt bij de verkoop van vlees is een goede communicatie daarom investeert Vleeshandel van… Lees verder

Sponsor Gouden Slagersring 2017

Met trots kunnen wij u mededelen dat Vleeshandel P. van den Berg Sponsor is van de Gouden Slagersring 2017. Vleesmagazine organiseert samen met slagersbrancheorganisatie KNS en SVO vakopleiding de wedstrijd om de Gouden Slagersring. Een prestigieuze wedstrijd voor slagers waarbij productinnovatie centraal staat. De wedstrijd om de Gouden Slagersring bestaat al sinds 1953. De producten… Lees verder

Nieuws uit de Pork Best keten

Pork Best Varkensvlees draagt het keurmerk Keten Duurzaam Varkensvlees. Het Keten Duurzaam Varkensvlees vergroot in de varkenshouderij de duurzaamheid door innovaties op het gebied van dierenwelzijn en milieu te stimuleren en te faciliteren. De Agrofoodpluim is dé aanmoedigingsprijs voor ondernemers die een innovatieve bijdrage leveren aan de transitie naar een vitale, duurzame en maatschappelijk gewaardeerde… Lees verder

Interview Vleesmagazine 16 feb 2016: Liefde voor het vak!

Vleeshandel P. van den Berg in Dodewaard bestaat dit jaar vijftien jaar. Met Pork Best en Beef Best verkoopt Vleeshandel P. van den Berg vlees met een verhaal. Vlees dat het bedrijf alleen verkoopt aan ambachtelijke slagers, want die moeten zich kunnen onderscheiden van de supermarkt.   Foto: Hillegonda en Patrick van den Berg   Patrick… Lees verder